.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال گيلاني‌ها از طرح هدفمند كردن يارانه‌ها

نماينده مردم لاهيجان و سياهكل در مجلس شوراي اسلامي اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها در گيلان را بسيار راضي كننده خواند و خاطرنشان كرد: مردم استان به خوبي از اين طرح استقبال كردند.

يوسف قاسمي با اشاره به اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها در گيلان افزود: گيلان به دليل اينكه در مرحله نخست اين طرح به خوبي عمل كرده است، به عنوان يكي از سه استان پايلوت كشور در اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها انتخاب شد.
وي با بيان اينكه اين طرح به صورت آزمايشي به مدت يك هفته در گيلان در حال اجرا است، افزود: اين طرح تحول اقتصادي بزرگي را به همراه دارد.
قاسمي درباره مزاياي اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها در گيلان اظهار داشت: گيلاني‌ها نخستين كساني هستند كه پول حاصل از اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها به حساب آنها واريز مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه اقتصاد كشور نياز به يك جراحي بزرگ داشت، گفت: با لايحه دولت، مجلس تصميم گرفت اين حركت ميداني را انجام دهد و براي اجراي بهتر آن، شيب طرح را در مجلس ملايم كرديم كه به طور يقين اثر مثبت آن به مرور نصيب مردم مي‌شود.
نماينده مردم لاهيجان و سياهكل در مجلس، رونق اقتصادي كشور را از ديگر مزاياي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها عنوان كرد.
قاسمي تصريح كرد:30 درصد اعتباراتي كه از محل طرح هدفمند كردن يارانه‌ها جمع‌آوري مي‌شود، براي زيرساخت‌ها و بهسازي روستاها است.
وي بيمه همگاني را از ديگر مزاياي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها ذكر كرد و افزود: امروز معيشت برخي از مردم در سطح پاييني قرار دارد و همين مسئله در زندگي افراد شوك ايجاد مي‌كند، بنابراين با تامين اعتبارات و از طريق حساب خانوار، اين مشكل عمده برطرف مي‌شود.
نماينده مردم لاهيجان و سياهكل اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها در گيلان را بسيار راضي كننده خواند و خاطرنشان كرد: مردم استان به خوبي از اين طرح استقبال كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

درجیک 2 خرداد 1389
من به عنوان یک گیلانی از اجرای آزمایشی این طرح در استان گیلان ناراضی هستم. دوستانی که از این طرح استقبال کرده اند لطفاً در همینجا رضایت خود را اعلام نمایند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.